utorok 2. októbra 2012

North Vancouver

ani by ste neverili, s akou opatrnostou som vlozila sd kartu do kompu. zarazajuco, tentokrat do spravneho otvoru.
tak to treba vyuzit a vyhodim sem par fotiek. nie su upravene, tak nehladajte v nich esteticno, vsetko je cisto dokumentacny material. (nie su upravene z dovodu mojej technickej a casovej neschopnosti.)

klasicka vancouvrovka, vo velkom style odfotena  s odrazom mojej bundy na zacapkanom okne seabusu. pardon.

co som tu, pocasie  mi praje. aj ostatnym spoluobcanom mesta, ktori uz dlhych 175 rokov nezazili taky teply a suchy september. ani ja som necakala, ze v oktobri budem behat vo flip-flopkach. v kanade. no vidis to. vramci obmedzenych casovych moznosti som pobehala nejake-tie turisticky atraktivne miesta. jednym z nich je Capilano Suspention Bridge, ktory je tot kusok od nasho domu. nechcelo sa mi pocuvat vyklad sprievodcov, len co sme si precitali par viet pri vchode, ako je to stare a na co to cele vzniklo. chlapici sa potrebovali dostat k drevu, tak postavili takyto most. no. ale je to tam velice pekne. postavili tam aj Tree Walk, tak sa da chodit pomedzi stromami, a aj okolo skal. idem pohladat fotky.


nie, neostrite zrak, ono je to cele rozmazane. povedzme, ze to bolo zamerne. (pre autentickost hojdajuceho sa mosta)




spominane Tree Walk
Viac fotiek sem davat, sa mi ani velice nechce, lebo to strasne dlho trva. vsetky su zelene. ale je to pekne miesto, ked za mnou niekto pridete, a budete sem chciet ist, nachystajte si 34 dolarov + tax (ha! ratajte) alebo tam pridete so mnou a mate to zadarminko. ludia by vam uz vedeli rozpravat ;)
za dve hodky to mate pobehane velmi miernym az pomalym vychutnavajucim tempom.

V nedelu sme isli do Lynn Valley, co je dalsie pekne miesto. tiez je tam vela stromov, potoky, vodopady, mosty.. je to zadara a stokrat krajsie miesto. menej komercne. a su tam tabule, co robit v pripade stretnutia sa s medvedom. co sa tiez zide.

tu zvykne byt voda, ked zaprsi. ale aj tak, pekne.


viac fotiek pridam tusim do mojho flickr albumu, ked uz budem mat vsetko potrebne pre editovanie. toto ma darmo rozculuje.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára