sobota 3. novembra 2012

just a quick scribble


ani neviem jak je to mozne, ale dni mi tu tak rychlo ubiehaju ako nikdy predtym. ked to pojde dalej takymto tempom, za chvilu budem stopkat ponozky pri krbe a budem rozpravat vnucencom, aku mali super babku. stale sa tu nieco deje; teraz sme tu mali v hlavnej kniznici Media Democracy Days, kde boli workshopy a paradne prednasky. povodne som mala namierene na Diwali festival, ale prsalo jak besne a pocuvajuc moju babku, aby som mala nohy v teple, som to namierila do kniznice. a nebanujem. 
kazdy den sa ucim nieco nove (napriklad dnes som sa naucila cestovat nacierno a som na seba velice hrda!)


Tzeporah Berman.

tento vikend tu bezi amnesty international film festival, tak som bola na Big Boys Gone Bananas, pozeram, ze je aj na  csfd , tak ak budete mat dilemu, aky film pozerat, tento vam mozem len odporucat.

za chvilu idem do arizony, tam budem 7 dni, beriem fotak a zapisnicek a slubujem, ze sa s vami podelim o zazitky a obrazky. potom ked sa vratim, 16th nov sa spoupodielam na organizacii world kindness koncertu , tak aj odtial bude nejaky ten report a hadam aj video.

inak mam rozcitanych asi 7 knih naraz a stale zvlakam nove knihy, vela sa ucim a studujem a velmi ma to bavi.  som stastna a spokojna a  chcela by som, aby som tu mala vsetkych mojich milovanych; aby ste aj vy boli stastni.
nuz,  idem sa zasit do perin a citat. nohy v teple. zaklad.
opatrujte sa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára