utorok 11. decembra 2012

decembrovo - predvianocno - svetielkovo


tak sa mi zda, ze obchodnici  uznavaju, ked maju obchody tematicky nahodene (podla mna im ulahcuje zivot a porobia vsetku vyzdobu na zaklade zauzivanych stereotypov). a teda, co som tu, furt volaco - celu jesen vsade na cloveka vyskakuju gycove masky a vsetko je oranzovo-fialovo  zladene. potom je tu vdakyvzdanie - na kazdom kroku tekvice, moriaky (najprv maju kanadania, potom amici, tak som to tusim prehodila) no a ne aby bol na chvilu pokoj; ledva cakaju, kedy mozu vyzdobit a vysvetielkovat vsetko mozne a to este ani november poriadne nezacal. od decembra sa to riadne zintenzivnuje; vsade hraju vianocnu hudbu, na kazdom rohu hrkocu s rolnickami a pytaju od vas peniaze.  si predstavte, ze idete do posilky na svoju hodinu a namiesto klasickych odrhovaciek (proti ktorym uz mam imunitu) vam tam zrazu vyhravaju vianocne hity ale pozor - oni tam este namixuju tie beaty, nech to hra do tempa (!!)  uz som zachytila aj anti kampan, v nedalekej vinoteke, kde maju pred dverami tabulu, ze u nich nehraju vianocnu hudbu. hehe.

co sa tyka pocasia, nemozem si stazovat; nahodim slnecne okuliare, gumaky a idem na spacir. sneh je iba tu na horach, kam clovek sutrom dohodi. tu u nas len prsi, tak snehule mi netreba, zato panboh zaplat za dobre gumaky. ale dazd mi nevadi, aspon vsetko pekne voni a predsa, je to tu postavene na dazdovom pralese. 


ked u nas prsi, o niekolko metrov vyssie to sype. dobre  vymyslene ;)


u nas som zacala registrovat prichod vianoc po mikulasovi, ked som si vzdy v  cizme nasla par mandariniek. toho roku asi mikulas nemal na letenku. darmo som si vycistila cizmy. no dobre, tak mi oprsali. ale sak aj od dazda sa lesknu, hen. 

tento rok mi mikulas nepriniesol horalku a arasidy. vraj  si mam na seba nieco kupit; tak mam novu indiansku retiazku :)
vsetko je teda vianocne, leskle, ligotave a trblietave. nahodila som sem niekolko obrazkov.




tieto dalsie su z capilano visiaceho mosta, len som nemala vela casu, tak druhykrat porobim schopnejsie fotky.







este sem hodim prispevok o tom, ake som mala vianoce. hadam sa mi to zadari hned po sviatkoch, ked nie, najdete si clanok po navrate z mexika. budem na vas mysliet chlipajuc margaritu a macajuc paty v karibskom mori. a samozrejme, budem vlacit fotak, az sa podla neho opalim. 
musim ist skontrolovat mayansky kalendar, co to tam ako naratali ten koniec sveta. esteze ma mate! :)

prajem nadherne sviatky plne radosti, lasky, dobrej nalady; stravene s vasimi milovanymi a hlavne - bez zbytocnych stresov!

ozyvam sa coskoro, zatial majte nohy v teplucku a vychutnavajte si krasne zimne vecery s varenym vinciskom.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára